• Praca sekretariatu w okresie wakacji

• Szanowni Państwo,

informujemy, że w okresie wakacji sekretariat przyjmuje interesantów w godzinach 9:00-15:00 od poniedziałku do czwartku.

Przypominamy , że piątek jest dniem wewnętrznym

• Zakończenie roku szkolnego 2022/2023

• Wszystko ma swój początek i koniec, ale wspomnienia pozostają na zawsze. Rok szkolny 2022/2023 już się zakończył i pora cieszyć się zasłużonym odpoczynkiem. Zanim jednak wszyscy wyjedziemy na wakacje przeżyjmy jeszcze raz ostatni dzień szkoły.

Wcześniej jednak

• Klasa 1d-zakończyliśmy całoroczny projekt "Czytam z klasą - lekturki spod chmurki" - IV edycja "Podróżowanie przez czytanie"

• I ostatni moduł  "Podróże po świecie" realizowaliśmy na podstawie książki A. Cz. Centkiewiczów " Zaczarowana zagroda".Dzieci realizując kolejne zadania tematyczne poznały nie tylko bohaterów książki ale również specyfikę oryginalnego kontynentu - Antarktydy, wykonały wiele prac plastycznych, obejrzały filmy przyrodniczo-naukowe, stworzyły gazetkę z ciekawostkami o życiu pingwinów a także spotkały się z zaprzyjaźnionym nauczycielem-podróżnikiem.Projekt ten nie tylko zachęcił do czytania książek ale też pokazał, że poznawanie nowych miast, krajów, kontynentów może odbywać się także dzięki podróżowaniu przez kolejne strony książek :)Na potwierdzenie realizacji wszystkich trzech modułów projektu - pierwszaki otrzymają pamiątkowe dyplomy, nauczyciele i całe klasy certyfikaty ukończenia tej międzynarodowej inicjatywy edukacyjnej.

Zapraszamy na fotorelację z finalizacji projektu w klasie 1D i zachęcamy w przyszłym roku szkolnym do podjęcia wyzwania czytelniczego w V edycji projektu.

• Wycieczka klasy 1c i 2a do Kazimierza Dolnego

• W czerwcu klasy 1c i 2a wybrały sie do Kazimierza Dolnego. Odwiedziliśmy Wąwóz Korzeniowy, zwiedziliśmy kazimierski rynek z pięknymi kamienicami, studnią, kościołem farnym. Oczywiście pogłaskaliśmy pieska na szczęście. Następnie popłynęliśmy statkiem po Wiśle. Na koniec zrobiliśmy sobie wspólne zdjęcie przy studni i przywieźliśmy duzo pamiątek. Już nie możemy się doczekać kolejnej wycieczki!

• Sadzenia ziół w brwinowskim ogrodzie botanicznym klasa 2a

• Klasa 2a miała zaszczyt wziąć udział w akcji sadzenia ziół w brwinowskim ogrodzie botanicznym. Na pamiątkę oraz w podziękowaniu "Młodym Ogrodnikom" Pan Burmistrz Sławomir Walendowski wręczył dyplomy i upominki. Od tej pory nasza Szkoła ma do dyspozycji swoją rabatkę z ziołami, z której możemy korzystać, ale także mamy miły obowiązek dbania o roślinki.

• Podróżowanie przez czytanie ,edycja IV".

• Dnia 5. 06.2023 trzy klasy:1b,1d oraz 2a zaprosiły na spotkanie pana Krzysztofa Michalaka-nauczyciela katechetę, który pracuje w naszej szkole. Spotkanie odbyło się w związku z projektem realizowanym w naszej szkole "Czytaj z klasą". Podróżowanie przez czytanie ,edycja IV". Pan Krzysztof opowiadał uczniom bardzo ciekawe przygody, jakie go spotkały w podróży po świecie oraz prezentował slajdy ze zdjęciami z podróży po różnych kontynentach. Nasi uczniowie z zainteresowaniem słuchali opowieści naszego gościa oraz oglądali zdjęcia. Panie Krzysztofie, dziękujemy z całego serca za tę niesamowitą lekcję. Mamy nadzieję na następne spotkanie;). Oto krótka fotorelacja z wydarzenia.

• JAK NIE CZYTAM JAK CZYTAM

• W środę, 07.06.2023 klasa 1 b i 1a wraz z nauczycielami brała udział w szkolnej akcji JAK NIE CZYTAM. JAK CZYTAM. Uczniowie na świeżym powietrzu spędzili godzinę czasu na lekturze wybranej książki. Uczniom bardzo podobała się ta akcja. Poniżej krótka fotorelacja.

• Finał ogólnopolskiej akcji “Jak nie czytam jak czytam”

• Szkoła Podstawowe nr 1 w Brwinowie wzięła udział w pięknej akcji wspólnego czytania. Uczniowie pod opieką nauczycieli zgromadzili się dziś o 10:00 na terenie przylegającym do boiska szkolnego. Uczniowie spędzili ten czas na lekturze ulubionych książek i rozmowach na temat ostatnio poznanych utworów literackich. Piękna pogoda sprzyjała wspólnemu czytaniu i spędzeniu czasu. Niedługo wakacje i mamy nadzieję, że każdy uczeń przeczyta coś ciekawego w czasie wypoczynku.

Dziękujemy dzieciom za wzięcie udziału w akcji, nauczycielom bibliotekarzom za zorganizowanie wydarzenia oraz wychowawcom i nauczycielom za wzięcie udziału i wspólne czytanie.

• Ogólnopolska akcja “Jak nie czytam jak czytam”.

• 7 czerwca 2023 (środa) - godz. 10.00 - boisko szkolne

Zapraszamy wszystkich uczniów i nauczycieli do wspólnego czytania w ramach ogólnopolskiej akcji “Jak nie czytam jak czytam”.

W środę 7 czerwca na 3 lekcji wszyscy wyjdziemy na boisko szkolne.

Prosimy o zabranie swoich ulubionych książek.

Zapraszamy też do biblioteki. Posiadamy wiele ciekawych pozycji książkowych, w tym wiele nowości.

• Szkoła Podstawowa nr 1 im. Tadeusza Kościuszki w Brwinowie
      • Tel. kom. 797 945 936 Tel.: 22 729 59 60 Numery wewnętrzne: 60 - sekretariat, 65 - Kadry,kierownik gospodarczy, 63 -Pokój nauczycielski, 69 - Portiernia, 72 - Kierownik stołówki, 73 - Pielęgniarka, 76 – Pedagog, psycholog tel. kom. 798 705 853, 101 - Oddział przedszkolny, 105 lub 106 - Świetlica szkolna, 141 - nauczyciele w-f (hala sportowa),
      • 05-840 Brwinów ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 11 Poland
      • Anna Baecker - dyrektor
      • Bożena Kruszewska - wicedyrektor
      • Bożena Gubernat-Maciszewska - wicedyrektor
      • Joanna Pieczko-wicedyrektor
      • Godziny pracy sekretariatu. Obsługa interesantów: Od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 - 16:00 Piątek - nieczynne. Dzień wewnętrzny
      • Przyjmowanie opłat za obiady. Od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:00 - 11:00 oraz 14:00 - 15:00 Piątek - nieczynne. Dzień wewnętrzny